TeknoSufi

"IKI KAPILI BIR HANDAYIM"

Sunday, February 26, 2006

Fener


Anımsıyor musun o geceyi?
Hani o “ hepmiz seyyahız, kendine göç eden seyyahlar” dediğin geceği?
Haberi Mine vermişti, Hür’ün haberini.. koşar adım sana gelmiştim.
Ne oldu bize sahiden pirim?
Düşler korkar oldu yürümekten , uykular korkar oldu rüya görmekten.
Bizim olan herşeyi kaybetmedik ki.
Senin gezgin ruhun o koca İstanbul’da yapayalnız.Benim ruhum burada bu ılık diyarda beden hapsinde bıkkın.
Simurg yuvasını özledim..
kahve yudumlamayı, sonra o hınzır fal seanslarını.. olacak mı bir daha?
O Soru hiç aklımdan çıkmıyor
-“ insan kendini özler mi sur?”
Sizleri bilmem ama fena biçimde özlüyorum, evet “biz” olduğumuz günleri özlüyorum.
Çaresizlik işte budur.

Masamın üzeri kitaplarla doldu taştı,
Oysa şimdilik sadece “yürüyorum”..
Ve o her şeyi görüyor, duyuyor ama müdahele etmiyor, ederse Tanrılığı kalmaz diyorum kendi kendime..avunuyorum.
“ sür hasrete” demek de zor anne, sadece senin için direniyorum.
ben geçmişimi özledim,
Şile’yi
Kelebek mevsimini
Yazın kiraz tadını ve senin sesini.. “suuuuuuuuur..oğlum kahven soğudu bırak şu kitapları”..
Ve iki sorunun tek yanıtı olan kelebek düşlerini..

Ya kopar filmi Tanrım
Ya da cinema scope yap perdeyi de diyemiyorum..
kimim ki ben?
İnan ama,
Siyah Beyaz da olsa kabulumdur.. yeter ki Mecnun Mum sönmesin.

Sufi.

1 Comments:

Blogger Fatma Özdirek said...

Sevgili Sufi,
Fener de seni özlüyor,
Şile de seni özlüyor,
BD'deki herkes seni özlüyor,
Senin paklığını gören herkes seni özlüyordur eminim.
Hepimiz seni özlüyor, dönüşünü özlemle bekliyoruz.
Aman ha kardeşim gözümüzü yolda, kulağımızı seste komayıp; güzel haberlerle dönesin.
Sevgiyle, dostlukla...
Fatma Özdirek

12:12 PM  

Post a Comment

<< Home