TeknoSufi

"IKI KAPILI BIR HANDAYIM"

Wednesday, August 23, 2006

Sebep

en son mayıs ayında telaşla indirdim perdeyi,
umudumun tükendiği andı,

sebep diyorum,
sebebi yok,
gidersin.

demek bu kadar kolaymış.

sular dindi,
nihayet.

yalnız ve dingin,
hala en çok sevdiğim şey anlamını bildiğim şeyleri
tekrar düşünmektir.
ve en çok ellerimle gözlerini kapatmak isterdim,
yaratılış sırrını çözmek için, belki senin bütün bunlara ihtiyacın yok,
ama ben mecburum.

hayat mı?
büyük bir kağıt parçasını ellerinde buruşturp atamamak!

hergün biraz daha boşalan dünyadan korkuyorum, kitabı kapıyorum,
yatağıma geri dönüyorum,
annemi anımsıyorum
- Tanrı nerede anne?
o her yerdedir.
-Şimdi burada mı yani?
evet, yanı başında.

avucumu kapatıyorum uykuya dalıyorum, Tanrı'dan bir parça avcumun içinde olmalı.


Selam,
Muhabbetle,

Hu.

Sufi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home