TeknoSufi

"IKI KAPILI BIR HANDAYIM"

Thursday, September 28, 2006

Kubrick Anma Seansı

The Killing(1956), Sapartacus (1957) ve arada kalan bir yığın güzel yapıtını geçiyor 1987 yapımı Full Metal Jacket'i bulun tekrar tekrar izleyin.
"Bazı şeyler ya öyledir ya da değil örneğin günün rengi, bir çocuk olmanın hissettirdikleri, tuzlu suyun güneşten yanmış bacaklarınıza dokunuşu, su bazen sarıdır bazen de kırmızı aslında bu renk o günün size hatırlattıklarına bağlıdır, size bu hikayeyi olduğu gibi değil hatırladığım şekliyle anlatacağım."

Kubrick
Büyük Umutlar

Sufi.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hadi artık kalk...

4:23 PM  
Blogger Tuna BAŞAR said...

A Clockwork Orange derim... Mutlaka izlenmeli...

8:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Yoksun sufi,
ne sen, ne hamuş, ne de armağan? neden ama?
bu suskunluk niye? Kendime inat hergün geliyorum buraya.
Boğuluyorum:(

bence de "hadi artık kalk".

fanfa

9:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Günün rengi... Bu tanım çok çekici...

8:15 PM  
Blogger Sufi said...

Butun dostlardan cok ozur diliyorum. Bu durum tenbellik hakki, dinlenme, ara verme ile ilgili bir durum degil. Tamamen kendimle ilgili ve kilitlendigim saglik sorunlarimla ilintili bir duraksamadir. Yazmasam olmem ama okuyamazsam fena olurum.
Kim "yarin ne olacak?"sorusuna gercekci bir yanit verebildi ki bu gune kadar.. ama gelin gorun ki galiba insan az cok birseyler kestirebiliyor,bu da +simdilik+ anlatilmasi cok zor bir durumdur, en azindan benim icin.
defterimize sozum var orayi oksuz birakmayacagiz, cunku en sahici, inandirici, icten kalp atislarinin toplandigi bir defterdir.
Ve can kardesim bana cok sevdigim o sesin dijital formatini gonderdi, kendi sessizligimizde dinledigimizi.
Bu sayfadan (belki) kisa bir sureligine yayinlamayi dusunuyorum.

Bu sayfayi unutmayan dostlarima cok tesekkur ediyorum, ayrica kendi sayfalarinda bana link veren canlarima da cok tesekkur ediyoryum.
Topraginiz..

3:44 AM  

Post a Comment

<< Home